Algemene Voorwaarden

Hier vindt u onze algemene voorwaarden met betrekking tot het ontwerpen van designs door webdesigner-RY Wij streven naar transparantie en eerlijkheid in al onze diensten, zodat u met vertrouwen kunt samenwerken met ons.

Transparantie en vertrouwen

Wij hechten veel waarde aan het leveren van hoogwaardige ontwerpen en een uitstekende klantenservice. Onze algemene voorwaarden zijn opgesteld om duidelijkheid te bieden over onze werkwijze en verantwoordelijkheden.

Klanttevredenheid staat voorop

Indien een klant designs door ons laat ontwerpen, streven wij ernaar om aan alle verwachtingen te voldoen en de klanttevredenheid te waarborgen. Wij zetten ons in voor een succesvolle samenwerking en een eindresultaat waar u trots op kunt zijn.

Juridische aspecten

Onze algemene voorwaarden omvatten ook de juridische aspecten van het ontwerpproces, zoals auteursrecht en betalingsvoorwaarden. Door deze voorwaarden te accepteren, gaat u akkoord met de regels en verplichtingen die gelden bij het gebruik van onze diensten.

Algemene Voorwaarden

Algemene Voorwaarden opgesteld door webdesigner RY

1. Dienstverlening

Na akkoord geven voor een opdracht voor het maken van een webdesign/ of andere dienstverleningen bent u op de hoogte dat wij werken met Algemene Voorwaarden. Wij kunnen er voor kiezen om een contract aan het begin van onze samenwerking op te stellen. Daar leggen wij de looptijd bijvoorbeeld in vast/en hoe wij omgaan met het behouden van de design rechten. Het opstellen van dit contract verschilt per individuele aanvraag. 

2. Basis Rechten

Wij behouden ten alle tijden het recht over de gemaakte designs. Het onderbreken van de samenwerking kan Annulerings/Administratieve kosten met zich meebrengen. Indien u niet tevreden bent over uw ontwerp of design kunt u in samenwerking proberen toch tot een oplossing/of tevreden eindresultaat te komen. Wij proberen uw wensen te vertalen in haalbare webdesign/ of andere designs. Indien u in het begin aangeeft met welk budget u wilt werken dient u hier rekening mee te houden dat wij ook beperkt zijn tot de mogelijkheden van een webdesign. Hoe uitgebreidder de website dient te worden hoe duurder deze kan uitvallen, bijvoorbeeld door diverse tools zoals YouTube of Agenda boekingstools etc. In te bouwen in uw website. 

3. Betalingsvoorwaarden

Indien u start met een samenwerking met webdesigner RY kunt een factuur op voorhand ontvangen maar ook in overleg in termijnen of anders. Dit wordt betaald vooraf een samenwerking in overleg en mondeling of per e-mail akkoord. In sommige situaties wordt er een aanvullend contract opgesteld. Indien u de factuur of betaling niet voldoet maken wij gebruik van onze externe samenwerking met incasso bureau GGN. Bent u zich bewust dat ook wij de samenwerking ten alle tijden kunnen onderbreken indien er geen prettige werksfeer of correcte communicatie ontstaat. Wij zullen dan u de overstap kosten bijvoorbeeld na een andere partij in rekening zetten. Indien wij een kosten maken door deze overstap krijgt u daar een factuur van met ons uurtarief en BTW. Indien u een gespreidde betaling kiest en hierna stopt plotseling brengen wij de Annuleringskosten in rekening/administratieve /overstap / ontwerpkosten en mogelijk kunt u door niet te betalen ook extra incassokosten ontvangen. 

4. Annuleren van contract en/samenwerkingen

Indien u de samenwerking wilt stopzetten dient u officiële annulerings e-mail te sturen na webdesigner RY met daarin de reden van het stopzetten van de samenwerking. Indien het gaat om een samenwerking langer dan 1-2 jaar bent u daar vrij in om een andere designer te kiezen waar u verder mee aan de slag wilt. Indien wij net pas opgestart zijn en u binnen eerste jaar de samenwerking en onderhoud beëindigd kunnen hier kosten aan verbonden zijn (zie betaling voorwaarden). Indien wij ook geen prettige samenwerking ervaren zullen wij ook een overstap adviseren daar zitten kosten aan verbonden. Er kunnen altijd redenen of uitzonderingen zijn deze bespreken wij voordat wij de factuur met gemaakte kosten opstellen. Wij kunnen ook af zien van verdere samenwerkingen ongeacht welke redenen. Wij zijn niet verplicht deze met u te bespreken indien de situatie daar van toepassing in is.